2022 жылдың 1 сәуірінде колледж психологы Хасанова Г.С. тренинг – «Білім беру үдерісіне қатысушылармен өзара әрекеттесудің тиімді стилін құруда мұғалімнің ішкі ұстанымын қалыптастыру» тақырыбында жас мұғалімдерге арналған семинар

Мақсаты: өзінің интроспекциялық белсенділігін талдау қабілетін дамытуға ықпал ету, өзінің жетістіктері мен сәтсіздіктерін конструктивті түрде байланыстыру.

Тапсырмалар:

  1. Жаңадан бастаған мұғалімдердің балалармен, мұғалімдермен және ата-аналармен қарым-қатынаста және өзара әрекеттесудегі қиындықтарын жеңуге жағдай жасау.

2. Мұғалімдер арасында өзіне деген сенімділікті арттыру.

3. Оқу үдерісіне қатысушылармен тиімді қарым-қатынас құруға практикалық көмек көрсету.

Жас маман үшін ең қиын жұмыстың алғашқы жылдары. Мұғалім үшін теориялық білімдерін практикада қолдануға дайын болумен қатар, ұжымда бейімделе білу маңызды.

Ұйымға жаңа қызметкер келген кезде дағдылану процесі жүреді, яғни оны қызметкердің ұйымға, ал ұйымның қызметкерге өзара бейімделуі деп анықтауға болады. Ал ұзақ мерзімді ынтымақтастық мүмкіндігі бұл бейімделудің қаншалықты сәтті болатынына байланысты.

Қызметкердің орындалатын жұмысқа бейімделуі кәсіппен, оның нәзік тұстарымен, ерекшеліктерімен танысу және белсенді түрде меңгеру, қызметтік міндеттерін сапалы орындау үшін жеткілікті кәсіби дағдыларды меңгеру, тұлғаның кейбір кәсіби қажетті қасиеттерін қалыптастыру, жеке басын дамыту. қызметкердің өз мамандығына тұрақты оң көзқарасы.

Балаларға қатысты ұстанымдарын жүзеге асыру жас мұғалімнің шығармашылық әлеуетін ашуға ықпал ете алады.

        Жақсы жеке қарым-қатынас орнатудың және ата-аналармен және оқушылармен тиімді қарым-қатынас пен өзара әрекеттесуді құрудың негізгі ережелері, серіктеспен қарым-қатынас пен өзара әрекеттесудегі әртүрлі үлгілерді білу, тең қарым-қатынасқа назар аудару, мұғалімнің өз жұмысынан қуаныш, қанағаттану қажеттілігін сезіну. эмоционалды күйіп қалудың алдын алу мақсатында мамандық бойынша қарастырылды.