МАЗМҰНЫ
КІРІСПЕ
ПАСПОРТ
1-БӨЛІМ. Колледждің қазіргі жағдайы, оның сипаттамалары
1.1. Негізгі ақпарат
1.2 Тарихи негіздер
1.3. Колледж мамандықтары
2-БӨЛІМ. Колледждің құрылымы және оны басқару жүйесі
3 БӨЛІМ. МІНДЕТ ЖӘНЕ КӨРУ
3.1 Колледж дамуының негізгі параметрлері.
3.2 ПС колледжінің контингенті.
3.3 Тәрбие жұмысы.
3.4 Материалдық-техникалық база
4-БӨЛІМ. СТРАТЕГИЯЛЫҚ БАҒЫТТАР
4.1 Білім беру бағдарламаларын жетілдіру және жаңарту
4.2. Колледждегі студенттер контингентін көбейту және сақтау
4.3. Оқытудың инновациялық технологияларын қолдану
4.4. Педагогикалық кадрлардың біліктілік санатын арттыру
4.5. Мұғалімдердің ғылыми-әдістемелік қызметінің тиімділігін арттыру
4.6. Төмендегі мамандықтар бойынша практикалық-бағдарланған факультативтік сабақтарды әзірлеу және енгізу:
4.7. Оқыту сапасын арттыру
4.8 Жастардың жеке даму саясаты:
4.9. Халықаралық ынтымақтастық және стратегиялық серіктестік:
4.10. Колледждің менеджменті мен инфрақұрылымын дамыту арқылы AGKSiT имиджін арттыру:
4.11. Қаржы ресурстары:
КІРІСПЕ
Техникалық және кәсіптік білім беруді дамыту - әлеуметтік-экономикалық жаңғыртудың, экономиканың бәсекеге қабілеттілігіне қол жеткізудің және Қазақстанның әлемнің дамыған 30 елінің қатарына кірудің маңызды басымдығы болып табылады. Заманауи білім беру жүйесінің, кадрларды даярлау мен қайта даярлаудың негізгі міндеттерін ел Президенті - Ұлт Көшбасшысы Н.Ә. Назарбаев жыл сайынғы Қазақстан халқына Жолдауларында «Стратегия« Қазақстан - 2050: қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты »,« Қазақстан жолы - 2050: бір мақсат, бір мүдде, бір болашақ », Мемлекет басшысының мақаласы Мемлекет «Болашаққа көзқарас: қоғамдық сананы жаңғырту». «Қазақстан 2050» стратегиялық даму бағдарламасын іске асыру аясында мемлекетіміздің басшысы Н.Ә. Назарбаев техникалық және кәсіптік білім беруді жаңартуға, кадрларды даярлау мен қайта даярлауға, білім беру үдерісіне инновациялық технологияларды енгізуге ерекше назар аударады. Қазіргі жағдайда техникалық және кәсіптік білім беру жүйесінің оқу орындарына қойылатын талаптар елдің және аймақтардың экономикасы үшін жоғары білікті кадрларды даярлаудың негізгі базасы ретінде артып келеді. Мұндай талаптарды мемлекет қана емес, сонымен қатар бизнес пен бүкіл қоғам да қояды. Колледждер қызметін жетілдірудің сөзсіздігі қазіргі заманғы ТжКБ жүйесін түсінудің негізгі мәселелерінің біріне айналды. Қазақстандық және әлемдік білім беру жүйелерінің озық дәстүрлерін біріктіретін техникалық және кәсіптік білім берудің инновациялық моделін қалыптастыру - қазіргі білім берудің объективті қажеттілігі.
Білім деңгейінің өзгеруі мен өсуінің қазіргі қарқыны соншалық, стратегиялық жоспар мен даму бағдарламасы болашақтағы проблемалар мен білікті кадрларды даярлау сапасын арттыру мүмкіндіктерін формальды түрде болжаудың жалғыз әдісі сияқты. Бұл колледжге оқу үдерісін ұйымдастырудың ұзақ мерзімді көзқарасын ұсынады, сонымен қатар шешім қабылдауда тәуекелді төмендетуге негіз болады. Колледждің не істей алатындығын білу ең дұрыс іс-қимыл бағыттарын нақтылауға көмектеседі. Жоспарлаудың саналы және жүйелік шешімдерін қабылдау арқылы менеджмент колледж мүмкіндіктері немесе сыртқы жағдайлар туралы қате немесе дұрыс емес ақпараттың салдарынан қате шешім қабылдау қаупін азайтады.
Стратегиялық жоспар және даму бағдарламасы - бұл колледж миссиясы мен колледж мақсаттарына қол жеткізуді қамтамасыз етуге арналған кешенді жоспар. Стратегиялық жоспардың құрылымында қызметкерлердің қызметіне басшылық жасайтын, жаңа талапкерлерді тартатын және тұтынушыларға білім беру қызметін жүзеге асырудың негізі болып табылатын колледжді дамыту бағдарламасы бар.
2017-2023 жылдарға арналған стратегиялық даму жоспары колледж миссиясын, көзқарасын, негізгі жұмыс бағыттарын қамтиды, миссияны жүзеге асыруға бағытталған міндеттерді анықтайды.
ПАСПОРТ
Атауы
|
Алматы мемлекеттік қызмет көрсету және технологиялар колледжінің 2017-2023 жылдарға арналған стратегиялық жоспары |
Негіз дамыту үшін |
Қазақстан Республикасының Президенті Н.Ә. Назарбаев «Қазақстан-2050: жаңа саяси қалыптасқан мемлекеттің бағыты » |
Республиканың стратегиялық даму жоспары Қазақстан 2020 жылға дейін |
|
Қазақстан Республикасының Президенті Н.Ә. Назарбаев «Ұлт жоспары - 100 нақты қадам» |
|
2016-2019 жылдарға арналған Қазақстан Республикасының білімі мен ғылымын дамытудың мемлекеттік бағдарламасы |
|
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2017-2023 жылдарға арналған стратегиялық жоспары |
|
Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңы |
|
Қазақстан Республикасының «Ғылым туралы» Заңы |
|
Техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру мамандықтары мен мамандықтарының жіктеуіші |
|
Білім беру ұйымдары қызметінің типтік ережелері. Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2013 жылғы 17 мамырдағы No 499 қаулысымен бекітілген |
|
ГОСО. Қазақстан Республикасы Үкіметінің 23.08.2012 жылғы No1080 қаулысымен бекітілген. |
|
Миссия
|
Қоғамның интеллектуалды элитасын болашақ жеңіл өнеркәсіп, IT технологиялары, сондай-ақ Қазақстан Республикасының жетекші кәсіпорындары сұранысқа ие қызмет көрсету және бизнес секторлары арасында даярлау. |
Күтілген нәтиже |
Колледж қызметін жетілдіру және инфрақұрылымды дамыту |
1-БӨЛІМ. Колледждің қазіргі жағдайы, оның сипаттамалары
1.1. Негізгі ақпарат
Мекеменің атауы: GKKP Алматы мемлекеттік қызмет көрсету және технологиялар колледжі (бұдан әрі - AGKSiT).
Заңды мекен-жайы: 050046, Алматы қ. Сәтбаев, 86 (Тұрғыт Озал көшесінің бұрышы)
жұмыс тел .: (8 -727) 392 37 42, (8 -727) 392 37 75, ұялы телефон: 8 701 775 99 08
электрондық пошта: Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра., веб-сайт: agksit.kz
Меншік: мемлекет
Колледжде құрылтай құжаттары мен колледждің ішкі ережелерін реттейтін құжаттар, әкімшілік құжаттар, оның ішінде:
Алматы қаласы әкімдігінің 14.07.2008 жылғы No 3/543 қаулысымен бекітілген колледждің жарғысы.
Заңды тұлғаны мемлекеттік қайта тіркеу туралы куәлік:
В сериясы № 25244 - 1910 - 30.07.2008 жылғы дәрігер. Алматы қаласы Әділет департаменті шығарған (қосымша А)
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі Білім және ғылым саласындағы бақылау департаментімен берілген 2014 жылғы 18 қарашадағы KZ51LAA00003648 білім беру қызметімен айналысуға мемлекеттік лицензия
1.2 Тарихи негіздер
Алматы мемлекеттік қызмет көрсету және технологиялар колледжі 1952 жылы 26.06.1952 жылғы No120 қаулысы негізінде ұйымдастырылды. Казпромсовет учкомбинатының базасында, Қазпромсоветтің бұйрығымен, «Өнеркәсіптік ынтымақтастықтың Алматы техникалық мектебі» деген атпен.
1954 жылы 1954 жылғы 15 қарашадағы No158 бұйрығы негізінде техникумда Бүкілодақтық өндірістік кооперация техникалық мектебінің Орталық ұжымдық орталығы ұйымдастырылды.
1957 жылы Алма-Ата өндірістік кооперация техникумы «12.07.1952 ж. Бастап» 112 бұйрығымен Алма-Ата политехникумы болып өзгертіліп, Жоғарғы және орта арнаулы білім министрлігінің қарамағына өтті.
1961 жылы техникум Жоғары және орта арнайы білім министрлігі жанындағы «Жеңіл өнеркәсіп техникумы» деген атқа ие болды.
1968 жылы Жеңіл өнеркәсіп техникалық мектебі Жеңіл өнеркәсіп және тұрмыстық қызмет көрсету технологиялық колледжі деп аталды.
1995 жылы Қазақстан Республикасы Білім министрлігінің 11.12.1995 жылғы No312 бұйрығы негізінде техникум «Алматы қызмет көрсету колледжі» болып өзгертілді.
Алматы қаласы әкімінің 01.18.1999 жылғы No54 шешіміне сәйкес колледж «Алматы сервис колледжі» мемлекеттік коммуналдық кәсіпорны болып табылады. Меншік формасы - мемлекеттік. Негізгі қызмет - білім беру.
Алматы қаласы әкімдігінің 2008 жылғы 14 шілдедегі No 3/543 қаулысына 1-қосымша негізінде Алматы қаласы Білім басқармасының «Алматы сервис колледжі» мемлекеттік коммуналдық кәсіпорны мемлекеттік коммуналдық кәсіпорны болып өзгертілді » Алматы мемлекеттік қызмет көрсету және технологиялар колледжі ».
Алматы қаласы Әділет департаментінде тіркелген Алматы қаласы Білім басқармасының «Алматы мемлекеттік қызмет көрсету және технологиялар колледжі» мемлекеттік коммуналдық кәсіпорны (заңды тұлғаны мемлекеттік тіркеу туралы куәлік 25244-1910 GP 30.07.2008 ж., В сериясы). 0336583).
1990-1991 жж Техникумның базасында Республикалық оқу-әдістемелік бірлестік (РУМО) құрылды, оның құрамына Қазақстанның техникалық мектептері кірді: Семей жеңіл өнеркәсіп техникумы, Түркістан индустриалды-педагогикалық техникумы, chучин индустриалды-педагогикалық техникалық мектеп, жеңіл өнеркәсіптің Қостанай технологиялық техникумы.
1.3. Колледж мамандықтары
Колледж 5 мамандыққа лицензия қосымшасына сәйкес білім беру қызметін жүзеге асырады:
№ |
Мамандықтың коды және аты |
Біліктілік коды және аты |
Оқу түрі |
1 |
0507000 – Қонақ үй қызметін ұйымдастыру |
0507063 – қызмет менеджері |
күндізгі |
2 |
1211000 – Тігін өндірісі және киімді модельдеу |
1211083 – сәнгер – дизайнер 1211093 – техник –технолог 1211072 – сәнгер - кескіш 1211062 - тігінші |
күндізгі |
3 |
1304000 - Есептеу технологиясы және бағдарламалық қамтамасыз ету |
1304043 – техник - программист |
күндізгі |
4 |
0506000 - Шаштараз және сәндік косметика
|
0506063 – суретші - сәнгер 0506012 – шаштараз - сәнгер |
күндізгі |
5 |
0511000 – Туризм |
0511043 - менеджер |
күндізгі |
2-БӨЛІМ. Колледждің құрылымы және оны басқару жүйесі
Колледжді басқару Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілеріне, колледж Жарғысына сәйкес жүзеге асырылады.
Колледжде келесі басқару деңгейлері бар:
әкімшілік (директор, директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары, директордың оқу-әдістемелік жұмысы жөніндегі орынбасары, директордың оқу-өндірістік жұмысы жөніндегі орынбасары, директордың әкімшілік-шаруашылық бөлімі жөніндегі орынбасары, құрылымдық бөлімшелердің басшылары);
өзін-өзі басқару органдары (қызметкерлер мен студенттердің жалпы жиналысы, педагогикалық кеңес, әдістемелік кеңес)
Қамқоршылар кеңесі (білім алушылардың құқықтарының сақталуына қоғамдық бақылауды жүзеге асырады, білім беру ұйымын дамытудың басым бағыттары бойынша ұсыныстар әзірлейді)
Колледжді тікелей басқаруды директор жүзеге асырады.
Колледж құрылымында келесі бөлімдер бар:
білім беру бөлімі (күндізгі білім беру жүйесінде оқу процесін ұйымдастыру және бақылау, Мемлекеттік білім беру стандартының талаптарына сәйкес негізгі кәсіптік білім беру бағдарламаларын іске асыруды қамтамасыз ету, контингентті сақтау, студенттердің үлгерімін басқару);
тәрбие бөлімі (колледждегі оқу-тәрбие жұмысын жетілдіру, студенттердің сабақтан тыс және бос уақытын ұйымдастыру, оқу-тәрбие процесін әлеуметтік-педагогикалық және психологиялық-педагогикалық қолдауды қамтамасыз ету, тәрбие жұмысын ұйымдастыру және жүргізу, шығармашылық топтардың жұмысын ұйымдастыру);
оқу-әдістемелік бөлім (оқу-әдістемелік жұмысты ұйымдастыру, инновацияларды енгізу, оқу үрдісінің қажеттіліктерін қанағаттандыру және педагогикалық кадрлардың біліктілігін арттыру, білім сапасына мониторинг жүргізу; білім беру үдерісіне жаңартылған типтік оқу жоспарлары мен бағдарламаларын енгізу «Холдинг Кәсіпқор» КЕАҚ-мен бірге жасалған модульдік құзыреттілік тәсілін, «Қызмет» профилі бойынша РУМО қызметін есепке алу)
оқу-өндірістік бөлім (кәсіптік практиканы ұйымдастыру және бақылау, дуалды оқыту бойынша жұмыс берушілермен ынтымақтастық туралы келісімдер мен келісімдерге қол қою (колледж ішінде және кәсіпорын базасында мастер-кластарды әзірлеу және ұйымдастыру), түлектердің жұмысқа орналасуы туралы ақпарат, бірлескен «Атамекен» АЭС-пен іс-шаралар, Нәтижелі жұмыспен қамтуды және жаппай кәсіпкерлікті дамытудың 2017 - 2021 жылдарға арналған бағдарламасын іске асыру;)
ақпараттық технологиялар бөлімі (оқу процесін цифрландыру, компьютерлік техникамен жабдықтау, компьютерлік техниканың жұмыс істеу қабілетін қамтамасыз ету, колледж қажеттілігі үшін мемлекеттік сатып алуды ұйымдастыру, IT технологияларын оқитын оқытушыларды даярлау, ақпараттық жүйелерді, компьютерлік техниканы техникалық қолдау)
қосымша білім беру және халықаралық ынтымақтастық бөлімі (қосымша білім беру және қосымша кәсіптік білім беру (кәсіби қайта даярлау) бағдарламалары бойынша оқытуды ұйымдастыру, ақылы қызмет көрсету, басқа елдердің колледждерімен және университеттерімен келісімшарттар мен меморандумдар жасау)
әкімшілік-экономикалық бөлім (колледж өмірін қамтамасыз ету);
колледж бухгалтериясы (колледждің қаржылық-шаруашылық қызметін жүргізу).
Жоғарыда айтылғандардан басқа колледжде басқа бөлімдер мен бөлімдер бар: кадрлар бөлімі, кітапхана, оқу-өндірістік шеберханалар, зертханалар және т.б.
Жыл сайын колледж директорының бұйрығымен кең өкілеттіктері бар алқалы орган болып табылатын пәндік-циклдік комиссиялардың (ПКК) құрамы мен саны бекітіледі.
Колледжде 5 пәндік цикл комиссиясы бар:
№ |
Т.А.Ә. |
ЦМК |
телефон |
1 |
Умирбаева Динара Сейтжановна |
Әлеуметтік және жалпы білім беру пәндерінің ОӘК |
87784574606 |
2 |
Токтыбаева Бакытгуль Сайдалиевна |
Тілдік пәндердің CMC |
87477727357 |
3 |
Абылканова Айжан Болатхановна |
ЕТжБҚ |
87074092955 |
4 |
Кенжебаева Гулнур Кунтубаевна |
SSC тігін өндірісі және киімді модельдеу |
87475240053 |
5 |
Бекова Айзат Рысбаевна |
ЦМК шаштараз және сәндік косметика |
87082572214 |
«АЛМАТЫ МЕМЛЕКЕТТІК ҚЫЗМЕТ ЖӘНЕ ТЕХНОЛОГИЯЛАР КОЛЛЕДЖІ» АЙМАҒЫНЫҢ БАСҚАРУ ҚҰРЫЛЫМЫ
3 БӨЛІМ. МІНДЕТ ЖӘНЕ КӨРУ
Колледж миссиясы: қоғамның интеллектуалды элитасын болашақ жетекші кәсіпорындар сұранысқа ие жеңіл өнеркәсіп, IT-технологиялар, сондай-ақ сервистік және кәсіпкерлік салаларындағы мамандар арасында даярлау.
Құндылықтар
Тұлға. Колледждің басты құндылығы - оның қызметкерлері мен студенттері.
Білім. Колледжде оқу орны ретінде білім абсолютті құндылық болып табылады. Біз бүгін және болашақ үшін өзекті білімді сақтауға, беруге және құруға тырысамыз.
Сапа. Еңбек нарығының талаптарына сай келетін түлектерді даярлаудың жоғары сапасы.
Жауапкершілік. Мемлекет және қоғам сеніп тапсырған колледж тапсырмаларын орындау тиімділігі, білім беру және басқа да қызметтерді тұтынушылардың қажеттіліктерін сапалы қамтамасыз ету үшін жауапкершілік.
Колледждің мақсаты: еңбек нарығының қазіргі және болашақ қажеттіліктеріне жауап беретін жоғары білікті мамандарды даярлау саласындағы Қазақстан Республикасының жетекші білім беру ұйымдарының бірі болу.
2023 жылға арналған стратегиялық міндеттер:
Стратегиялық жоспарлау жүйесін құру арқылы колледж мыналарды көздейді:
Қазақстан Республикасының жетекші кәсіпорындары сұранысқа ие білікті мамандарды даярлаудың танымал көшбасшысы болу;
колледждің білім беру, мәдени және әлеуметтік қызметінің жоғары сапасын қамтамасыз ете отырып, инфрақұрылымы мен материалдық-техникалық базасын жақсарту;
облыстың және республиканың еңбек нарығының сұраныстарын толығымен қанағаттандыру мақсатында колледж түлектері арасында жоғары кәсіби білім мен кәсіпкерлік дағдыларды қалыптастыру;
рухани-адамгершілік құндылықтар мен салауатты өмір салтының мәдениетін нығайтуға ықпал ету;
оқытушылар мен колледж қызметкерлерінің еркін шығармашылық, білім деңгейін көтеру, кәсіби дамуы мен өзін-өзі көрсетуі үшін оңтайлы жағдайлар;
колледж базасында келесі мамандықтар бойынша қысқа мерзімді курстар ұйымдастырсын: 0506000 - «Шаштараз және декоративті косметика», 1211000 - «Тігін өндірісі және киімдерді модельдеу»;
0506000 - «Шаштараз және декоративті косметика» мамандығы бойынша қолданбалы бакалавриаттың білім беру бағдарламасын енгізу;
2019-2020 оқу жылында колледжде сапа менеджменті жүйесін (СМЖ) енгізу;
2020 жылы AGKSiT колледжі мұражайының ашылуын ұйымдастыру.
SWOT талдау
S (Күш) - күшті жақтар (потенциал-оң ішкі факторлар) |
W (әлсіздік) - әлсіздіктер (теріс ішкі факторлар) |
- колледждің бәсекеге қабілеттілігінің жоғары деңгейі және Қазақстан Республикасының білім беру қызметтері нарығында колледждің оң имиджі - аймақтағы сұранысқа ие мамандықтарға кадрлар даярлау - Түлектердің жұмысқа орналасуы мен жұмыспен қамтылуының жоғары деңгейі - тұрақты басқару жүйесі - міндеттерді бөлудің нақты жүйесі - Тұрақты жұмыс істейді және жеткілікті кәсіби команда - мемлекеттік және бюджеттен тыс қаржыландыру жүйелерін үйлестіру - колледждің материалдық-техникалық базасын жүйелі түрде жаңарту - әлеуметтік серіктестер мен жұмыс берушілердің ұдайы өсуі |
- оқытушылар мен колледж қызметкерлерінің шет тілдерін білу деңгейінің төмендігі - өндірістен тікелей ауысқан кәсіби кадрлардың жетіспеушілігі, оқытушылар мен бағдарламалық жасақтама шеберлерінің практикалық дағдылары әлсіз - жұмыс берушілердің оқуға қатысуы жеткіліксіз - PS рейтингі жоқ - қашықтықтан оқыту технологияларының болмауы |
O (opportunity) – қолайлы мүмкіндіктер (ықтимал сыртқы әсерлер) |
T (treat) – қатерлер (сыртқы жағымсыз факторлар) |
- колледждердің білім беру қызметін дамытудың мемлекеттік нұсқаулықтары мен басымдықтарының болуы; - еңбек нарығында ТжКБ-ға сұраныс; - білім беруді аккредиттеу үшін мотивациялық факторлардың болуы бағдарламалар; - білім беру процесін нарық қажеттіліктеріне бағыттау; - қаржылық, ақпараттық, физикалық және еңбек ресурстарын пайдалану тиімділігін арттыру үшін заманауи басқару әдістерінің болуы; - әлеуметтік серіктестікті дамыту, жұмыс берушілерді тарту студенттердің өндірістік практикасын ұйымдастыру, түлектерді жұмысқа орналастыру; - кадрларды қайта даярлау, қайта даярлау және біліктілігін арттыру курстарын өткізу |
- студенттерді қабылдаудың сандық және сапалық көрсеткіштері бойынша әлеуметтік-экономикалық деңгейдің Қазақстан Республикасындағы демографиялық жағдайға кері әсері; - білікті мұғалімдердің жетіспеушілігі және олардың кетуі ықтималдығы; - халықтың төлем қабілеті деңгейінің төмендеуі; - білім беру қызметін реттейтін заңнамалық және нормативтік ережелердегі өзгерістердің жоғары қарқыны. –Білім беру нарығындағы бәсекелестік |
3.1 Колледж дамуының негізгі параметрлері.
Колледж мамандықты игерудің бастапқы нүктесі ретінде жеңіл өнеркәсіп, қызмет көрсету және туризм саласындағы техникалық және кәсіптік білім беру мамандарын даярлайды.
Колледж қызметінің негізгі қағидаттары жұмыс берушілердің қажеттіліктеріне, білім беру бағдарламаларының ашықтығы мен салыстырмалылығына кепілдік беріп, жұмыс берушілердің қажеттіліктеріне байланысты оқыту нәтижесінің эталоны болып табылады.
Колледж білім беру бағдарламаларына арналған UMO: 1211000 - «Тігін өндірісі және киімді модельдеу», 0506000 - «Шаштараз және декоративті косметика». AGKSiT - бұл нашар еститін адамдарды оқытуға арналған негізгі оқу орны.
НМО жоспарына сәйкес «Кәсіпқор» Холдингі »КЕАҚ-мен бірге жыл сайын келесі жұмыстар жүргізіледі:
келесі мамандықтар бойынша оқулықтар, оқу-әдістемелік кешендер, полиграфия саласы бойынша графика, фотография, графика безендіруге арналған (0505000- «Фотография», жұмыс берушілердің мамандарын тарта отырып, 1227000- «Полиграфия өндірісі», 0506000- «Шаштараз және декоративті косметика, 1211000- «Тігін өндірісі және киімді модельдеу», 0507000- «Қонақ үй қызметін ұйымдастыру», 0511000- «Туризм», 0508000- «Тамақтандыруды ұйымдастыру», 1215000- «Жеңіл өнеркәсіпті ұйымдастыруға арналған жабдықтар»;
мұғалімдер арасынан жаңа бағдарламаларға сараптама жүргізу үшін авторлар тобы құрылды: 1211000 - «Тігін өндірісі және киімді модельдеу», 0506000 - «Шаштараз және декоративті косметика»;
бейіні бойынша мамандықтар бойынша 8 жаңа білім беру бағдарламаларына емтихандар, мамандықтар бойынша тест тапсырмалары өткізілді;
типтік оқу жоспарларын әзірлеу үшін жұмыс тобы құрылды, оның құрамына тиісті пәндердің колледж оқытушылары кірді;
типтік оқу жоспарлары мен білім беру бағдарламаларының макеттерін бекіту туралы, ТжКБ жіктеуіші мен мамандықтары мен біліктіліктерінің тізбесін нақтылау туралы, білім беру мекемелерін жабдықтау нормалары бойынша семинарлар өткізілді, Министрліктің ТжКБ және РНМК департаменті. Астана қаласында Қазақстан Республикасының білім және ғылым;
Республикалық оқу-әдістемелік кеңестің онлайн-конференцияда / отырыста және Қазақстан Республикасы ТжКБ ұйымының білім беру мекемесі үшін Веб-платформа құрудағы ұйымдастыру жұмысын жүргізеді, ТжКБ ұйымдарының рейтингін құру әдістемесін талқылауға қатысады;
Республиканың колледждерімен «ҚЫЗМЕТ» бейіні бойынша UMOR-тың консультативті-ақпараттық ынтымақтастығы жүргізілуде.
AGKSiT UMO ретінде өз жұмысын ТИПО ұйымдарының барлық өкілдерінің теңдігі, алқалы басшылық, қабылданған шешімдердің ашықтығы қағидаттарына негіздейді.
AGKSiT өзін техникалық және кәсіптік білім берудің жетекші ұйымдарының бірі ретінде танытты. Оның есебінде 18 мыңнан астам түлек бар, олар өздерінің кәсіби шеберлігімен, жұмысқа деген жауапкершілік көзқарасымен туған колледжінің даңқын еселейді. Олардың арасында республиканың жетекші шаруашылықтары мен кәсіпорындарының басшылары көп.
3.2 ПС колледжінің контингенті.
Колледждің кадрлық әлеуеті білім беру қызметін лицензиялауға қойылатын біліктілік талаптарына сәйкес келеді.
Күндізгі санаты бар мұғалімдер саны 66% құрайды, оның ішінде жоғары санат - 17 мұғалім, бірінші санат - 10 мұғалім, екінші санат - 10, шеберлер - 10, спорт шеберлігіне үміткерлер - 3.
Кесте 1 Педагогикалық құрамның сапалық құрамы
Оқу жылдары |
Барлық мұғалімдер |
Санаттар |
Оқу жылдары |
||||
ең жоғары |
бірінші |
екінші |
санатсыз |
Сапалық құрамы |
|||
2015-2016 |
68 |
32 |
12 |
6 |
18 |
44 |
64,7% |
2016-2017 |
60 |
21 |
7 |
6 |
26 |
28 |
46,6% |
2017-2018 |
64 |
18 |
16 |
7 |
23 |
34 |
53,1% |
2018-2019 |
67 |
17 |
10 |
10 |
29 |
27 |
40% |
Кесте 2. Колледждің оқытушылық құрамының еңбек өтілі туралы мәліметтер
Оқу жылы |
Педагогикалық тәжірибе |
PS орташа жасы |
||||
5 жылға дейін |
5-15 жыл |
15 жылдан жоғары |
35 жылға дейін |
35-50 жыл |
50 жылдан жоғары |
|
2015-2016 |
15 |
21 |
32 |
20 |
32 |
16 |
2016-2017 |
18 |
16 |
26 |
22 |
27 |
11 |
2017-2018 |
26 |
23 |
15 |
33 |
23 |
8 |
2018-2019 |
25 |
16 |
26 |
32 |
19 |
16 |
2013 жылдан бастап колледжде Алматы қаласының кәсіпорындарында дуальды оқыту жүйесінің элементтері бар оқу бағдарламасы жүзеге асырылуда: KAGIR (Ritz-Carlton Hotel, Holiday Inn, Kazzhol, Atakent Park Hotel), Жеңіл өнеркәсіп кәсіпорындарының қауымдастығы (ЖШС Семирамида) , «KazSPO-N», «Kazlegprom Almaty»), Қазақстан туристік қауымдастығы (KTA).
Педагогикалық қызмет АГКСИТ миссиясын, сондай-ақ келесі бағыттардағы қызмет барысында мақсаттар мен міндеттерді жүзеге асыруға бағытталған:
білім беру (оқу жүктемесін жоспарлау және жүзеге асыру ..);
оқу-әдістемелік (оқу-әдістемелік құжаттарды, әдістемелік әзірлемелерді әзірлеу);
зерттеу (баспа басылымдары, магистрлік диссертациялар);
тәрбиелік (кураторлық жұмыс);
ұйымдастырушылық (біліктілікті арттыру, кеңсе меңгерушісі);
кәсіптік бағдар беру.
АГКСИТ оқытушылары келесі мәселелерді шешуге кәсіби ұйымдарға қатысты:
мамандыққа арналған модульдік жүйе бойынша білім беру бағдарламасы
ТжКБ базасында жоғары оқу орнына түсетіндерге арналған мамандандырылған пәндер бойынша КТ тест тапсырмаларының базасы;
ТжКБ ұйымдарына арналған TUP-ті қарау;
оқу құралдары, оқытудың үлгілік бағдарламалары;
«Республикалық ғылыми-әдістемелік орталық» АҚ-мен бірлесіп ПМУ-ға арналған тест сұрақтары.
AGKSiT марапаттарына ие:
3 орын - Қазақстанның техникалық колледждерінің ұлттық рейтингі;
1 орын - Үздік кәсіподақ ұйымы;
3 орын - Алматы қаласындағы колледж студенттері арасындағы параспартакиада;
«Үйлену тойындағы жоғары шаш үлгісі», «Әйелдердің шығармашылық шаш қиюы», «» Хайер Тату «элементімен ерлердің шаш қиюы» номинациялары бойынша Гран-при - «Magic of Style» жас сәнгерлердің республикалық байқауы;
«Әйелдердің шығармашылық шаштары» номинациясы бойынша 1,2 орын - Республикалық «Магия стиль» жас сәнгерлер конкурсы;
«Хайер Тату» элементімен ерлерге арналған шаштараз »номинациясы бойынша 2 орын -« Сиқырлы стиль »жас сәнгерлердің республикалық байқауы;
«Үйлену шаштары» номинациясы бойынша 3 орын - Республикалық «Сиқырлы стиль» жас сәнгерлер байқауы;
«Сән дизайны», «Сәндік-қолданбалы өнер» номинациялары бойынша Гран-при Республикалық «Магия стилі» байқауы;
«Миллионда бір» коллекциясымен «Қызыл кілем» аталымы бойынша 1 орын - «Magic Style» сәнгерлердің республикалық байқауы;
Urban Collage коллекциясы бар Casual номинациясындағы Гран-при - стиль сиқыры республикалық дизайнерлер байқауы;
«Экзотикалық микс» коллекциясымен «Art Fashion» номинациясы бойынша 2 орын - «Magic Style» сәнгерлердің республикалық байқауы;
«Ұлытау» коллекциясымен «Ұлттық сән» номинациясы бойынша Гран-при - «Сиқырлы стиль» республикалық сәнгерлер байқауы;
«Art Style» коллекциясымен «Fantazy» аталымы бойынша 1 орын «Magic of Style» сәнгерлердің республикалық байқауы;
«Қала коллажы» коллекциясымен «Pret - a - porte» номинациясы бойынша 1 орын - «ҚазҰПУ - Fashion days» қалалық байқауы;
«Этностиль» аталымы бойынша «Ұлытау» жинағымен 1 орын - «ҚазҰПУ - Fashion days» қалалық байқауы;
«Art-style» топтамасымен «Авангард» номинациясы бойынша 3 орын - «ҚазҰПУ - Fashion days» қалалық байқауы;
1 орын - Минск қаласында өткен WorldSkills Belarus көгілдір кәсіптер бойынша ұлттық чемпионаты;
3 орын - «Астана қаласында WorldSkills Kazakhstan» аймақтық және ұлттық чемпионаты;
1-2 орын («Шаштараз және декоративті косметика» мамандығы бойынша) - WorldSkills Kazakhstan Алматы қаласының чемпионаты;
3 орын («Тігін өндірісі және киімді модельдеу» мамандығы) - WorldSkills Almaty кәсіптік шеберліктің қалалық чемпионаты «Сән дизайны» құзыреті бойынша;
2 орын - қалалық «ТИПО-ның үздік оқытушысы» байқауы;
Гран-при - «Болашаққа көзқарас: рухани жаңғыру» мемлекеттік бағдарламасы »ұранымен дәстүрлі олимпиада;
4 орын - Туризм бойынша республикалық олимпиада;
«Үйлену шаштары» номинациясы бойынша 1 орын - «шаштараз, тырнақ эстетикасы, макияж және бодиарт және қастарды модельдеу бойынша Қазақстанның II чемпионаты» байқауы;
«Үйлену шаштары» номинациясы бойынша 1 орын - «шаштараз, тырнақ эстетикасы, макияж және бодиарт және қастарды модельдеу бойынша Қазақстанның II чемпионаты» байқауы;
«Кешкі шаш үлгісі» номинациясы бойынша 2 орын - «шаштараз, тырнақ эстетикасы, макияж және бодиарт және қастарды модельдеу бойынша Қазақстанның II чемпионаты» байқауы;
«Кешкі шаш үлгісі», «Үйлену тойындағы макияж», «Кешкі макияж» номинациялары бойынша 3 орын - «шаштараз, тырнақ эстетикасы, макияж және бодиарт және қастарды модельдеу бойынша Қазақстанның II чемпионаты» байқауы;
3 орын - VI Халықаралық «Жас-Өркен» жас дизайнерлер мен сәнгерлер байқауы;
2,3 орын - «Үздік өндірістік оқыту шебері» шаштараз бойынша қалалық байқау;
1,2,3 орындар - «Информатика» пәні бойынша республикалық олимпиада;
2 орын - республикалық «Менің болашақ мамандығым» байқауы;
2 орын - «IT STARS» байқауы.
Халықаралық, мемлекеттік және қалалық масштабтағы АГКСИТ оқытушылары мен қызметкерлерінің жетістіктерінің тиімділігі мен мойындалуының дәлелі мыналар болып табылады: Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің құрмет грамоталары, Білім беру ісінің құрметті қызметкерінің медальдары. Қазақстан Республикасы, «Ұлағатты ұстаз», Б.Момышұлының 100 жылдығына, УО құрмет грамоталары
Соңғы жылдары АГКСИТ ПС біліктілігін арттыру туралы мәліметтер колледждегі осы бағытқа жеткілікті көңіл бөлінгендігін және жылдан-жылға біліктілікті арттырудан өткен оқытушылар саны артып келе жатқандығын көрсетеді:
2016-2017 оқу жылы - 61 (100%)
2017-2018 оқу жылы - 39 (59%)
Соңғы үш жылда AGKSiT-тің 25 оқытушысы мен қызметкерлері Жапония, Лондон, Сингапур, Германия және көрші елдерде халықаралық тағылымдамадан өтті.
3.3 Тәрбие жұмысы.
Колледждегі тәрбие жұмысының басым бағыттары: патриотизмге тәрбиелеу, жалпы саяси және құқықтық мәдениетті қалыптастыру, қоғамдық-саяси белсенділікті дамыту, азаматтық қатысу деңгейі мен көшбасшылық қабілеттерін арттыру, рухани-адамгершілік білім беру. , салауатты өмір салтын қалыптастыру және дарынды жастарды қолдау.
AGKSiT-те ақпараттық-насихаттық топтардың қызметі ұйымдастырылады, дөңгелек үстелдер, конференциялар Қазақстан Республикасының Президенті Н.Назарбаевтың Қазақстан халқына Жолдауларына арналған. Оқу процесінде жұмыстың формалары мен әдістерінің кең спектрі қолданылады: кураторлардың жеке әңгімелері, кураторлық сағаттар, мұражайлар мен театрларға ұжымдық сапарлар, жастарды түрлі клубтарға, үйірмелер мен секцияларға тарту. Жоспарланған кешенді іс-шаралардың нәтижесінде АГКСИТ студенттері қаланың мәдени және спорттық өмірінде жетекші орындарға ие.
Колледжде студенттің жеке басын жан-жақты дамыту, белсенді өмірлік ұстанымын қалыптастыру және интеллектуалды және көшбасшылық қабілеттерін жүзеге асыру, студенттердің шығармашылық қабілеттерін үздіксіз дамыту, зияткерлікке тәрбиелеу үшін барлық жағдайлар жасалған; адамгершілік культін, жоғары көркемдік талғамын орнықтыру; құндылықтарды, патриотизмді, тұрақты моральдық принциптер мен нормаларды қалыптастыру.
Студенттер мен қызметкерлерді әр түрлі қызмет саласындағы жетістіктері үшін марапаттау жүйесі ұйымдастырылған және жұмыс істейді, корпоративтік мәдениетті сақтау бойынша шаралар қабылдануда.
3.4 Материалдық-техникалық база
Қазіргі уақытта колледждің жалпы ауданы 6862,4 ш.м. құрайды, білім беру алаңы 4082,6 ш.м. құрайды, оның:
1. |
Тігін шеберханалары: |
|
|
1 қабат |
80,6 кв.м. |
|
4 қабат |
590 кв.м. |
2. |
Шаштараз салон |
94,4 кв.м |
3. |
Мәжіліс залы |
308,4 кв.м |
4. |
Медпункт |
38,4 кв.м |
5. |
Асхана |
267,3 кв.м |
6. |
Спорт залы |
318 кв.м |
7. |
Оқу залы бар кітапхана |
117,2 кв.м |
Бөлмедегі жабдықтың деңгейі нормалар мен стандарттарға сәйкес келеді. Жалпы колледж базасы санитарлық-гигиеналық стандарттарға және өрт қауіпсіздігі талаптарына сәйкес келеді.
Басқа қалалардан келген студенттерге Алматы қ., 10 шағын аудан, 7А / 1 (ауданы 4074.8 / 2082.6) мекен-жайында орналасқан жатақханада тұруға мүмкіндік беріледі.
Соңғы жылдары колледждің материалдық-техникалық және әлеуметтік базасы компьютерлік паркті, зертханалық жабдықтарды, оқу және кеңсе жиһаздарын, спорттық жабдықтарды жаңарту, мультимедиялық және баспа жабдықтарын сатып алу, талшықты-оптикалық желілерді жүргізу, азық-түлік пен медициналық өнімдерді көбейту жолымен жаңартылды. ғимараттың қасбеттерін қалпына келтіру, оқу ғимараттары мен жатақханаларды ағымдағы және күрделі жөндеу.
4-БӨЛІМ. СТРАТЕГИЯЛЫҚ БАҒЫТТАР
Өз мақсаттарын сәтті жүзеге асыру үшін колледж келесі стратегиялық бағыттарды айқындады.
4.1 Білім беру бағдарламаларын жетілдіру және жаңарту
4.1.1 OP AGKSiT жетілдіру динамикасы
Персоналды оқыту |
2016-2017 |
2017-2018 |
2018-2019 |
2019-2020 |
2020-2021 |
2021-2023 |
Мамандықтар саны |
5 |
5 |
5 |
6 |
7 |
8 |
4.1.2 АМСжТК студенттері мен студенттері арасында көптілді білім беруді жүзеге асыру
Персоналды оқыту |
2016-2017 |
2017-2018 |
2018-2019 |
2019-2020 |
2020-2021 |
2021-2023 |
Студенттердің үлесі,% |
- |
4 |
6 |
10 |
12 |
15 |
PS үлесі,% |
- |
2 |
8 |
11 |
14 |
16 |
4.1.3 Қашықтықтан технологияларды қолдана отырып оқытуды жүзеге асыру
Персоналды оқыту |
2016-2017 |
2017-2018 |
2018-2019 |
2019-2020 |
2020-2021 |
2021-2023 |
ТжКБ мамандықтарының саны |
- |
- |
- |
- |
1 |
1 |
4.2. Колледждегі студенттер контингентін көбейту және сақтау
4.2.1 Студенттік топтардың қауіпсіздігін қамтамасыз ету
Оқу жылы |
Барлығы, оқушылар |
Босату, оқыту. |
Қуылды, оқыту. |
% студенттердің жалпы санынан шығарылды |
%, оқу контингентінің қауіпсіздігі. |
2016-2017 |
1050 |
224 |
91 |
8,6% |
91,4% |
2017-2018 |
1018 |
225 |
18 |
1,8% |
98,2% |
2018-2019 |
1070 |
254 |
15 |
1,4% |
98,6% |
2019-2020 |
1200 |
269 |
10 |
0,8% |
99,2% |
2020-2021 |
1400 |
309 |
7 |
0,5% |
99,5% |
2021-2023 |
1500 |
359 |
5 |
0.3% |
99.3 % |
4.2.2. Мемлекеттік білім беру тапсырысы бойынша студенттерді қабылдауды арттыру.
Жыл |
Мемлекеттік тапсырыс бойынша талапкерлерді қабылдау |
||
9 кл |
11 кл |
Итого |
|
2016-2017 |
227 |
25 |
252 |
2017-2018 |
250 |
25 |
275 |
2018-2019 |
225 |
25 |
250 |
2019-2020 |
275 |
50 |
325 |
2020-2021 |
300 |
50 |
350 |
2021-2023 |
350 |
50 |
400 |
4.3Оқытудың инновациялық технологияларын қолдану
4.3.1 Түлектің заманауи білімдерін, құзыреттіліктерін, практикалық және жеке дағдыларын қалыптастыру үшін білім беру модульдерін енгізу (персоналды оқытуда қолданылатын модульдік бағдарламалар саны)
Оқу жылы |
Модульдік бағдарламаларды енгізу саны (қолданбалы бакалавриат) |
2016-2017 |
- |
2017-2018 |
2 мамандық бойынша |
2018-2019 |
2 мамандық бойынша |
2019-2020 |
3 мамандық бойынша |
2020-2021 |
4 мамандық бойынша |
2021-2023 |
5 мамандық бойынша |
4.3.2. Дуальды оқыту жүйесін енгізу (дуальды оқытумен қамтылған мамандықтар саны)
Персоналды оқыту |
2016-2017 |
2017-2018 |
2018-2019 |
2019-2020 |
2020-2021 |
2021-2023 |
Қамтылған мамандықтар саны |
3 |
3 |
3 |
3 |
4 |
4 |
4.4. Педагогикалық кадрлардың біліктілік санатын арттыру
|
2016-2017 |
2017-2018 |
2018-2019 |
2019-2020 |
2020-2021 |
2020-2021 |
2021-2023 |
Аттестациядан сәтті өткен мұғалімдер саны |
11 |
13 |
11 |
15 |
5 |
5 |
6 |
Жоғары және бірінші санатты мұғалімдердің үлесі,% |
52 |
53 |
54 |
56 |
60 |
60 |
62 |
Шеберлердің үлесі,% |
10 |
13 |
15 |
20 |
25 |
20 |
25 |
4.5. Мұғалімдердің ғылыми-әдістемелік қызметінің тиімділігін арттыру
4.5.1 Әзірленген әдістемелік материалдың саны мен сапасын арттыру
|
2016-2017 |
2017-2018 |
2018-2019 |
2019-2020 |
2020-2021 |
2021-2023 |
Электрондық оқулықтар мен оқу құралдарының саны, оның ішінде: |
215 |
235 |
259 |
305 |
350 |
370 |
лицензияланған |
207 |
207 |
231 |
250 |
300 |
300 |
Әзірленген оқу-әдістемелік материалдың көлемі |
3 |
4 |
5 |
7 |
8 |
9 |
4.5.2 Оқытушылардың ғылыми-практикалық конференцияларға қатысуын арттыру
|
2016-2017 |
2017-2018 |
2018-2019 |
2019-2020 |
2020-2021 |
2021-2023 |
Ғылыми-практикалық конференцияларға қатысқан оқытушылардың саны |
6 |
8 |
12 |
18 |
25 |
30 |
- аймақтық |
1 |
4 |
6 |
7 |
10 |
13 |
- республикалық |
4 |
4 |
5 |
6 |
8 |
10 |
- халықаралық |
1 |
6 |
7 |
8 |
10 |
10 |
4.6. Төмендегі мамандықтар бойынша практикалық-бағдарланған факультативтік сабақтарды әзірлеу және енгізу:
Мамандық бойынша факультативті курстардың әзірленген және енгізілген саны |
2016-2017 |
2017-2018 |
2018-2019 |
2019-2020 |
2020-2021 |
2021-2023 |
«Қонақ үй қызметін ұйымдастыру» |
2 |
2 |
3 |
3 |
4 |
4 |
«Тігін өндірісі және киімді модельдеу» |
2 |
2 |
3 |
3 |
4 |
4 |
«Есептеу технологиясы және бағдарламалық қамтамасыз ету» |
2 |
2 |
3 |
3 |
4 |
4 |
«Шаштараз және сәндік косметика» |
- |
1 |
2 |
3 |
4 |
4 |
«Туризм» |
- |
1 |
2 |
2 |
3 |
3 |
4.7.1 Арнайы пәндер оқытушыларының 100% оқу курстарынан өтуін және кәсіпорындарда тәжірибеден өтуін қамтамасыз ету.
|
2016-2017 |
2017-2018 |
2018-2019 |
2019-2020 |
2020-2021 |
2021-2023 |
Біліктілікті арттырудан өткен мұғалімдер саны,% |
100 |
59 |
50 |
50 |
50 |
60 |
Қазақстан Республикасындағы кәсіпорындарда оқудан өткен мұғалімдер саны, адам |
- |
- |
5 |
8 |
10 |
10 |
Шетелде курстан өткен / оқудан өткен оқытушылардың саны, адам |
10 |
12 |
14 |
16 |
18 |
18 |
4.7. 2 Барлық мұғалімдердің АКТ технологиясын оқу процесінде қолдануы
|
2016-2017 |
2017-2018 |
2018-2019 |
2019-2020 |
2020-2021 |
2021-2023 |
Оқу процесінде АКТ технологияларын қолданатын мұғалімдердің үлесі,% |
65 |
85 |
100 |
100 |
100 |
100 |
4.8 Жастардың жеке даму саясаты:
«Болашақа бағдар» бағдарламасын жүзеге асыру үшін рухани-адамгершілік құндылықтарды нығайту; Рухани жаңыру »және салауатты өмір салтын қалыптастыру мәдениеті, кәсіби және әлеуметтік құзыреттіліктерге ие бәсекеге қабілетті тұлға мен патриотты тәрбиелеу.
4.8.1. Колледждегі үйірмелер санын көбейту:
|
2016-2017 |
2017-2018 |
2018-2019 |
2019-2020 |
2020-2021 |
2021-2023 |
Дөңгелектер саны |
12 |
13 |
15 |
16 |
17 |
18 |
4.8.2 Колледж студенттері арасындағы құқық бұзушылықтардың санын азайту:
|
2016-2017 |
2017-2018 |
2018-2019 |
2019-2020 |
2020-2021 |
2021-2023 |
Құқық бұзушылықтар саны |
2 |
2 |
1 |
0 |
0 |
0 |
4.8.3 Колледж студенттерінің жалпы санының ішкі бақылауындағы студенттердің үлесін азайту:
|
2016-2017 |
2017-2018 |
2018-2019 |
2019-2020 |
2020-2021 |
2021-2023 |
Ішкі бақылауда тұрған студенттер% |
11 |
6 |
4 |
0 |
0 |
0 |
4.9. Халықаралық ынтымақтастық және стратегиялық серіктестік:
- әлеуметтік серіктестермен қарым-қатынасты кеңейту;
- халықаралық ынтымақтастықты дамыту (Ресей Федерациясы, Қырғызстан Республикасы және т.б.);
4.9.1. ТМД елдері мен алыс шетелдердің оқу орындарымен халықаралық ынтымақтастықты кеңейтіп, стратегиялық серіктестіктер орнатыңыз
|
2016-2017 |
2017-2018 |
2018-2019 |
2019-2020 |
2020-2021 |
2021-2023 |
Халықаралық шарттардың саны |
1 |
1 |
2 |
3 |
2 |
3 |
4.9.2. Шетелдік серіктестердің қатысуымен колледж базасында іс-шара ұйымдастырыңыз:
|
2016-2017 |
2017-2018 |
2018-2019 |
2019-2020 |
2020-2021 |
2021-2023 |
Іс-шаралар саны |
1 |
1 |
2 |
3 |
4 |
4 |
4.10. Колледждің менеджменті мен инфрақұрылымын дамыту арқылы AGKSiT имиджін арттыру:
Алматыдағы ең жақсы 10 колледжге кіру;
білім беру үдерісін қамтамасыз ету және PS рейтингін өткізу үшін материалдық-техникалық ресурстарды сапалы жаңарту және дамыту арқылы Қазақстан Республикасының 100 үздік колледжіне кіру.
4.11. Қаржы ресурстары:
кітап қорын жаңарту;
ақпараттық ресурстарды нығайту;
жатақханадағы жөндеу және жатақханадағы тұрмыстық жағдайды жақсарту;
білім беру мекемесінің материалдық-техникалық базасын нығайту;
оқу және зертханалық жабдықтарды жаңарту және сатып алу;
студенттерге әлеуметтік қолдауды жетілдіру.