«Әйел деген әдемі ғой, әдемі, Әдемілік бізге көптік етпейді» деп Мұқағали атамыз жырлағандай, әлемнің бар асылына тең нәзік жанды қазақ арулары сол әдемілікпен қоса батырлығы мен батылдығымен атағы алысқа тараған. Тамырын Тұмар ханымнан бері тартқан тарихқа көз жүгіртсек, Домалақ ана, Айша бибі, Жаған бегім, Нұрбике ханым, Бопай ханшайым сынды батыр жүректі, абыз саналы аналар ел жадында. Тек отбасы ошақ-қасында ғана емес, күйбең тіршіліктен бір уақыт бой түзеп, ел бірлігі мен баянды болашағы үшін маңызды мәміленің ұйытқысына айнала білген, қазақ әйелдерінің отбасындағы білгір саясаткерлігі мен бойына сіңген бекзат болмысы бүгінгі күнге де келіп жетті. Балаларымыз бен немерелеріміздің адами келбеті, ұлт болашағы – тек солардың аялы алақанында. Себебі үйде, түзде де бақыт пен мейірім әйел қолынан тарайды. Әйел-Ана - өмірдің өзегі, тіршіліктің күре тамыры, ыстық ықылас пен ыждаһаттың, пәктік пен тазалықтың қайнары. Еліміздің сән-салтанаты мен колледжіміздің мерейінің үстем болуында қашанда нәзік жандардың еселі еңбегі мен қажырлы қайратының қарымды үлесі жатыр.
Олай болса, әріптестер, аналар, қыздар Сіздерді ару көктемнің алғашқы мерекесі 8 – наурыз халықаралық әйелдер күнімен шын жүректен құттықтаймын. Көктемнің гүліндей құлпырып, әсемдіктің, әдеміліктің, әдептіліктің иесі болып, бақытты да баянды өмір кешіңіздер. Дендеріңізге саулық, көңілдеріңізге шаттық, от басыларыңызға құт-береке, ауызбірлік пен тыныштық тілеймін. Көктемнің осынау шуақты мерекесі көңілдеріңізді нұрға, жүректеріңізді жырға бөлесін.
Ізгі тілекпен: колледж директоры Ж.Л.Жаниязова
Көктемнің алғашқы күнімен қатар келген "1-Наурыз - Алғыс айту" күні мерекесіне орай "Тілдер және экономикалық пәндер" ЦӘК бірлестігінің ұйымдастыруымен "Шын жүректен мың алғыс" іс-шарасы өткізілді. Колледж директоры Жаниязова Жарқын Лепесовна оқытушылар мен студенттерді атаулы мерекемен құттықтай отырып, маңыздылығын мен тарихына тоқталып өтті. Іс-шараны колледжіміздің әр ұлт өкілдерінің студенттері Қазақстан халқына алғыстарын білдірумен жалғастырды. Аталған іс-шара Люшыр Джамалдың орындауында "Мы желаем счастья Вам" әнімен аяқталды.
Сонау қиын-қыстау жаугершілік заманда ері елін қорғаса, аналарымыз бір әулеттің киелі отын сөндірмеуді бәрінен маңыз тұтты. Тек отбасы ошақ-қасында ғана емес, күйбең тіршіліктен бір уақыт бой түзеп, ел бірлігі мен баянды болашағы үшін маңызды мәміленің ұйытқысына айналған. Тамырын Тұмар ханымнан бері тартқан тарихқа көз жүгіртсек, Домалақ ана, Айша бибі, Жаған бегім, Нұрбике ханым, Бопай ханшайым сынды батыр жүректі, абыз саналы аналар ел жадында. Міне, осындай қазақ әйелдерінің отбасындағы білгір саясаткерлігі мен бойына сіңген бекзат болмысы бүгінгі күнге де келіп жетті. Арғы-бергі тарихта ізі қалған, анау-мынау өз алдына, рухы биіктігінен кейбір хан-сұлтан, төренің қаһарынан айылын да жимаған текті ата жұрты бар, киелі өлкеден бастау алған рухани шүйгіндіктен сусындаған, Ресей саясатындағы жалғыз қазақ әйелі, мемлекеттік Думасының ұлттар істері жөніндегі комитеті аппаратының басшысы, тоғыз жыл бойы Ресей Федерациясы, ал қазір "түркітілдес халықтардың дәстүрлерін сақтауға жәрдемдесетін өңіраралық әйелдер қоғамдық ұйымы" қоғамдық бірлестігінің төрайымы, Қазақстанда кеңінен танымал, кеңістікке құлаш ұрған қазақтың «қайсар» қызысыз.
Мәскеу Үкіметінің қолдауымен құрылған Сіздің ең сәтті бастамаңыз, жобаңыз "Этно-Эрато" ұлттық костюмінің жоғары сәнді халықаралық байқауы, ол тек ТМД – да ғана емес, әлемнің алпауыт елдерінің жас дизайнерлер арасында да танымал болды. Әлемге аты мәшһур болған, дәстүрлі түрде этникалық киімнің тілдік шығу тегінің бірлігі, кейбір халықтардың ұлттық костюмінің басқаларға әсер етуінің тарихи заңдылықтары негізінде Ресейдің көпұлтты халқының өмір салтына күшті әсерін көрсететін және халықтардың экономикалық құрылымының ерекшелігімен, олардың табиғи өмір сүру жағдайымен байланыстыратын осынау Ұлы Еуразиялық байқау мен «Алматы мемлекеттік сервис және технологиялар колледжінің» арасында «алтын көпір» орнатқаныңыз біз үшін баға жетпес мәртебе.
Өз ісіне сенімді, дұрыс таңдаған адам ғана жетістікке жетеді. Адам еңбегінен қуанышын таба білсе, бойына жаңа күш қосылып, еңбекке деген шабыты арта түседі. Зор ықылас, шабытпен істеген іс – табыс биігіне жеткізетін қанат. Ерен еңбегіңіздің қарыштаған қанатының талмай самғауы үшін, өз еліңізден көрген қошеметтің орны бөлек деген ойдамыз. Соның нақ дәлелі, ел бағасы – «Қазақстанның Алтын кітабында» есіміңіздің алтын әріптермен орын алуында. Қазақ елінің тарихында ғана емес, әлемнің тарихи шежіресінде есіміңіздің дәріптелуіне шын жүректен тілектеспіз.
Осындай абзал істерге аянбай еңбек етіп жүрген Сізге, деніңіз сау, ғұмырыңыз ұзақ болып, отбасына береке-бірлік, баянды бақыт, еңбекте тартулы табыс тілейміз. Жаңа тарихымыздың жарқын болашағы жолында еңбегіңіз жана берсін демекпіз.
Агрессивтілік психикалық аурудың немесе бұзылыстың айқын белгілері болуы мүмкін. Бірақ бұл мақалада біз агрессияны эмоционалдық саланы бұзу, дұрыс емес сценарийлерді болжау немесе жеке кеңістікке басып кіруге реакция ретінде қарастырамыз.психологиялық қорғаныс ретінде. Бұл жағдайда мұғалімдер мен ата-аналар психологтардың көмегіне жүгінбестен тәуелсіз қадамдар жасай алады.
Бұл жай байланыссыз балалар немесе интроверттер туралы емес, біз баланың өзі үшін ауыр нашарлау туралы айтамыз.
Құрдастар тобында қалыптасқан қарым — қатынас бала үшін мінез-құлық үлгісіне айналады-ол өзі жобалайды. Студент үшін (ересек адам сияқты, біз адал боламыз) өмірде және ұжымда мәртебені немесе "өз" орнын алу маңызды. 10 жасар баланың "ойыннан тыс" қиындықтары оның ересек өміріндегі жетістікке әсер етуі мүмкін. Өзін-өзі бағалаудың жеткіліксіздігі және басқалардың назарынан тыс қалу мен әйгілі "елемеу" орнын толтыру әрекеті
Агрессия түрлері
Агрессивті балаға қатысты батыл әрекет жасамас бұрын, агрессияның қандай түріне тап болғаныңызды түсінуге тырысыңыз. Әдетте, ересектер тек ең жарқын (бірінші және екінші) байқауға бейім.
- Физикалық агрессия: үнемі төбелес, физикалық күресуге тырысу, ашуланшақтық
- Жанама агрессия: ауызша қудалау, жаман әзілдер, өсек: "сіз 6" В " - дан тұратын майлы сиыр Лугканы білесіз бе? Ол журналды шелекке тастады деп айтайық"
- Ауызша теріс: дөрекі қимылдар, сөздерге қауіп төндіреді "мен сені тұншықтырамын, жек көремін!", айқайлау және айқайлау
Тыныш агрессия: саботаж, елемеу, негативизм. Бала сізді естімейді немесе тыңдамайды деп ойлайды. Сіз онымен сөйлесуге тырысқанда, ол бөлмеге кіріп, құлаққап киеді.
"Мен оған құлағыма беремін, әке!"Сөйлесу жақсы емес пе еді?
Егер жасөспірімнің алдында таңдау болса: жанжалды жағдайды "жаумен" талқылау немесе бірден физикалық жауап беру-ол нені таңдайды? Шын мәнінде, таңдалған мінез-құлық үлгісі көптеген параметрлерге байланысты: тәрбиеден бастап жанжал кезіндегі эмоционалды жағдайға дейін.
Алайда, агрессияның ең көп таралған себептерінің бірі өте қарапайым: Beu, өйткені мен жауап берудің басқа әдісін білмеймін. Егер балада қақтығыстарды шешудің басқа мысалдары болмаса (ол отбасында, достарында немесе сыныптастарында келіссөздерді көрмеген), сонымен қатар, жоғарыда айтылған алаңдаушылық жағдайында — төбелес сөзсіз.
Неліктен біз балаларды келіссөзден гөрі күресуге үйретеміз?
Өзіне қарсы тұру қабілеті ауызша қарсы тұру қабілетімен үйлесімді болуы керек.
Еуропалық мектептерде, тұманды Лондонның әйгілі колледждері мен университеттерінде біз естідік. Бірақ логика мен риторика бағдарламаға кіреді
Жасөспірімге келіссөздер жүргізу пайдалы ма?
Жанжалды жұдырықтар емес, логика мен дәлелдер арқылы шеше алатын бала құрдастарының құрметіне ие болады. Барлық мәселелерді жұдырықпен шешетін бұзақылар қорқуы мүмкін, олар оны ренжітуі мүмкін, бірақ құрмет туралы сөз болмайды. Қайталап айтамын, осы жаста құрдастарымен қарым-қатынастың сапасы мен сәттілігі өзін-өзі бағалауға әсер етеді. Егер сіздің балаңыз А) қызықты болса, б) сауатты (және ақылды емес!) дейді В) кез-келген мәселені шеше алады, содан кейін олар уақыт өте келе кеңес ала бастайды. Мұндай билік өзін-өзі бағалауға және позициялауға оң әсер етеді. Ең әдемі немесе жылдам жүгірудің қажеті жоқ, даулы жағдайды шешу мүмкіндігі-бұл әлдеқайда сирек кездесетін, сондықтан құнды дағды.
Егер бала агрессияны көрсетсе, ата-аналар не істеуі керек?
Жиі жағдай: ата-аналар баланың агрессиясын жеңе алмайды, сондықтан мәселені басу арқылы шешуге тырысады. Егер бұл әдіс нәтиже бермесе, олар қолданылады
1-әдіс. Агрессияға жол беріңіз
Агрессия-бұл табиғи нәрсе. Егер адам жер бетінде пайда болған кезде агрессивті болмаса, ол тірі қалмас еді. Бірақ ХХІ ғасырда бізде тамақ пен аумақ үшін күресудің қажеті жоқ, сондықтан агрессияны бақылау керек. Өзіңіздің физикалық күштеріңізді басқара білуіңіз керек. Егер бұл болмаса, ол басқаларға ғана емес, өзіне де зиян тигізеді.
Баланы спорт секциясына беріңіз, онда олар дауды жұдырықпен шешудің жолы емес екенін түсіндіреді, бірақ адал күрес пен өзін — өзі қорғау дағдылары оған пайдалы болады. Футбол немесе жеңіл атлетика болсын, сіз жекпе — жекті-дзюдо, самбо, каратені қауіпсіз түрде сынап көре аласыз. Олар жақсы, өйткені олар баланы өз ісін басқаруға ғана емес, эмоцияларға да үйретеді.
2-әдіс. Баланың өзін-өзі бағалауымен жұмыс жасаңыз
Мақтан тұтатын нәрсе бар адам әрқашан өзін тыныш сезінеді. Егер сіздің балаңыз "бүкіл планетаның алдында" бір нәрсе бар екеніне сенімді болса, онда құрдастарының агрессиясы қабылданады
3-әдіс. Шешендік курстарға жазылу немесе әдебиет ұсыну
Бұл материалда дәлелді пікірталас жүргізудің маңыздылығы туралы жеткілікті. Жасөспірімді курстарға жазыңыз немесе оған осы тақырып бойынша жақсы әдебиеттерді оқыңыз. Шопенгауэр немесе аспазшы кітабы ғана емес, қарапайым классика да көмектеседі. Джек Лондон, Марк Твен, Толстой және Артур Конан Дойлдың кейіпкерлері таңқаларлық түрде сөйлейді. Біздің заманымызда тілге өткір болу-бұл тиімді артықшылық.
4-әдіс. Жасөспірімді жақсы көріңіз және оған үлгі көрсетіңіз
Жасөспірімдер өте осал, осы жаста есіңізде болсын. Сондықтан оған сүйіспеншілік туралы жиі айтыңыз.
Егер сіз мұғалім болсаңыз, сыныптағы қақтығыстарды қалай шешуге болатындығы туралы ойланыңыз. Ия, біз үстелге отырамыз және барлық мәселені жұбайыңызбен Мұқият талқылаймыз ба? Сыныпта сіз пікірі жалпы қабылданғаннан өзгеше оқушыны тыңдайсыз ба немесе "нонсенс, Достоевский бұл туралы мүлдем айтқан жоқ"деген сөздермен үзесіз бе?
Сіз өзіңізге бермеуіңіз мүмкін
5-әдіс. Денсаулықты бақылау
Психологиядан басқа, агрессивті мінез-құлықтың бірнеше биологиялық себептері бар. Мысалы, жүрек соғу жылдамдығы төмен. Жасөспірімді бақылаңыз: ешқандай себепсіз агрессия бар ма? Егер солай болса, бала жиі айқайлайды, ойланбастан ашуланады — " бәрі мені ашуландырады!"емес," физика мені ашуландырады, мен мәселені шеше алмаймын!", мүмкін болса, түзету бағдарламасын бастау үшін дәрігерге бару керек.
Агрессияның себебі алаңдаушылықтың жоғарылауы болуы мүмкін. Себептің орнына нәтижеден арылуға тырыспау үшін оны кез-келген жолмен азайтыңыз. Егер бала мектепте қатты шаршаса, емтиханнан, сыртқы келбетінен немесе танымалдылығының төмендігінен алаңдаса, ол уланған болса немесе ол жай ғана жүйкеге бейім болса, онда бұл жұмыс істеуге тұрарлық. Әдістер қарапайым болуы мүмкін: арт-терапия, түс терапиясы, табиғатқа саяхат және тіпті йога.
Ең бастысы, жасөспірім жалғыз емес екенін білсін, отбасы оны қолдауға және ұрысуға дайын емес.