Кәсіптік оқыту - орта кәсіптік білім беру мектептеріндегі оқу процесінің негізгі компоненті. Практикалық білімнің негізгі мақсаты - студенттердің алған білімі шегінде білікті жұмыс үшін қажетті практикалық білімдерді, дағдыларды, дағдыларды қалыптастыру.

            Колледж студенттерінің кәсіби тәжірибесі ағымдағы оқу жылының оқу жоспарына сәйкес оқу жоспарына сәйкес жүргізіледі.

            Кәсіптік практика білім беру, өндірістік, технологиялық, диплом алдындағы (тағылымдамадан) бөлінеді.

         Колледждің студенттері мен түлектері өздерінің мансабын 16-17 жасында бастайды, бұл Кәсіптік білім берудің ерекшелігі.

Оқу тәжірибесі

            Оқу тәжірибесі - студенттерді жұмысқа дайындаудың бірінші кезеңі. Оқу практикасының мазмұны тиісті арнайы пәндермен бірге үлгіге негізделген жұмыс оқу жоспарларын анықтайды.

Мамандыққа байланысты студенттер колледж өндірістік шеберханаларында немесе келісім-шарттарға сәйкес базалық кәсіпорындарда оқу тәжірибесін өткізеді. Бұл Алматы қаласының қонақ үйлері, қаланың шаштараз салондары, тігін фабрикалары мен студиялар, сондай-ақ тігін шеберханалары, колледж зертханалары және шаштараз салондары.

Өндірістік практика.

Колледж оқушылары кәсіптік дағдыларын және кәсіби тәуелсіздігін жетілдіру мақсатында өндірістік кәсіпорындарда немесе ұйымдарда тәжірибеден өтеді. Практикалық тәжірибе колледж студенттеріне өздерінің білімдерін, дағдыларын және қабілеттерін қолдану, жинақтау және толықтыру, технологияның, экономика, ұйымның құрылуы мен басқарудың жаңа мәселелерін үйренуге, жаңа технологиялармен, жабдықтармен, құралдармен танысуға мүмкіндік береді. Өндірістік практика қаланың негізгі кәсіпорындарында келісімдерге сәйкес немесе жеке хаттармен - шағын және жекеменшік кәсіпорындарға және фирмаларға сұранысқа сәйкес жүргізіледі.

Практикалық сабақтардың жетекшілері арнайы оқытушыларға жүктеледі. колледж пәндері мен кәсіптік практикадан жетекші мамандар.

Тағылымдамадан өту нәтижесі - колледждегі тәжірибе жетекшісі ұсынған бағалау немесе сараланған сынақ.

Сапаны бақылау бойынша тренинг.

Бұл үшін біз ГКК басшыларының немесе кәсіпорындардың жетекші мамандарын шақырамыз, сонымен қатар мониторинг жүргізуді, мониторинг жүргізуді, студенттердің білім беру практикасынан кейін алынған білім мен дағдыларды, сондай-ақ өндірістік оқыту шеберлерінің құзыреттілігін жүзеге асыру қажет. Әрбір тәжірибеден кейін студенттердің сауалнамасын өткізіңіз, онда сұрақтарға сәйкес мамандыққа сай әдіс-тәсілмен сауатты түрде жасалуы керек.

Мониторинг - бұл педагогикалық қызметтің айқын көрінісі, мастердің жұмысын нақты сабақта көрсету. Бұл іс-шаралар магистрлердің кәсіби құзыреттілігін арттыруға, оқыту сапасының деңгейіне және өндірістік оқытуды жүргізудің жаңа жолдарын дамытуға әкеледі.

 

Өнеркәсіптік оқыту шебері өз тақырыбын білу үшін жеткіліксіз, бірақ ол осы тақырыпты әр оқушыға қалай ұсынуға болатындығын білуі керек. Білікті мамандарды даярлау сапасын арттырудың маңызды шарттарының бірі инновациялық технологиялар, интерактивті тақталар, мультимедиялық проекторлар, тәжірибелік сабақтарда компьютерлік технологияларды қолдану болып табылады. Практикалық сабақтарда модульдік оқытуды енгізу.

 

Еңбек нарығын және түлектерді жұмыспен қамтуды зерттеу. Бос орындар жәрмеңкесін өткізу, студенттерді шақыруға ниет білдірген компаниялар базасын құру, түлектермен «кері байланыс» жасау. Бұл іс-шаралар жұмысқа орналасқан түлектердің есебін жүргізуге, жұмысқа орналасуға және жұмыс тәжірибесіне көшуге және жұмыс берушілердің санын көбейтуге мүмкіндік береді. Мақсатты, әдістемелік кәсіптік бағдар беру.

Оқу процесін кадрмен қамтамасыз ету.

Колледждегі оқу үдерісін кадрлармен қамтамасыз ету саласында әлеуметтік әріптестікті дамыту тиісті салаларда кәсіби тәжірибесі бар мамандарды тарту арқылы жүзеге асырылуы мүмкін. Мұндай мамандар теориялық, тәжірибелік тренинг, басшылық, дипломдық жобаларды қарау үшін қажет.

Бұл бағытта колледждің педагогикалық қызметкерлері жұмыс берушілердің мамандар даярлау мазмұнына толығымен назар аударып, еңбек нарығының жағдайындағы өзгерістерге жылдам жауап береді. Лекцияға, тренингтерге, мастер-кластарға шақырылсын.

Студенттердің маусымдық, уақытша жұмысын ұйымдастыру. олардың екінші ойын-сауық бағдарламасы.

Мысалы, демалыста біз қалалық салондарда, МК және ШВ-да компьютерлік жұмыс мамандығының студенттерін ұсынамыз - олар ателье және қаланың фабрикаларында жұмыс істейді.

«КазИнтерБьюти» сұлулық индустриясының халықаралық көрмесінде біздің студенттер кәсіби фирмалар стендтерінде сатушылар, ассистенттер, консультанттар ретінде жұмыс істейді. Мұндай жұмыс колледж студенттеріне еңбек нарығында дағдылар мен психологиялық бейімделуге мүмкіндік береді.

Оқу үдерісін өндіріспен интеграциялау. Мамандық бейіні бойынша кәсіпорындарға экскурсияларды ұйымдастыру, 1-2 курс.

            3-4 курс студенттерінің сұранысы бойынша белгілі бір жұмыс берушіге бағытталған жаңа технологияларды оқыту бойынша қосымша сабақтар, топтар ұйымдастыру.

            ПК мамандығы бойынша, ЖШС «Гармония» кәсіпорнында келіссөздер жүргізілуде, онда семинар тыңдағаннан кейін студенттер «Гармония» ЖШС-мен ынтымақтастықта жұмыс істейтін салондарда жұмысқа орналасу үшін жұмыс тәжірибесіне тағайындалады.

           Осылайша, колледждің әлеуметтік әріптестіктің барлық субъектілерімен өзара әрекеттесуі колледжге еңбек нарығының талаптарына сәйкес және білім берудің сабақтастығы аясында үздіксіз білім алу үшін тәуелсіз кәсіптік қызмет үшін жеткілікті біліктілік деңгейі бар мамандарды даярлауға мүмкіндік береді.