Мақсаты: Ата-аналармен ынтымақтастық және өзара іс-қимылды дамыту, тұтас тәрбиеге ықпал етуі үшін тиімді жүйесін дамыту.
Міндеттері:
- Ата-аналар қауымдастығымен оқушылардың құқықтары мен заңды мүдделерін қорғау саласындағы заңнамалар туралы ақпараттық-түсіндіру жұмыстарын жүргізу;
- Ата-аналардың мәдениетін, әлеуметтік психологиялық-педагогикалық хабардар болуын жетілдіру, оларды колледжбен ынтымақтастыққа кеңінен тарту, ата-аналарды ақпараттандыру арқылы мектеппен бірге ынтымақтастыққа дайындау, әлеуметтік тәжірибені тасушы ретінде көрсету;
- Колледждегі өзін-өзі басқару жүйесін дамыту
Ата-аналар кеңесінің міндеті – сан алуан. Сол себепті ол жүргізетін тәрбие жұмысы өзінің психологиялық мазмұны жағынан өте күрделі әрі көп ізденісті талап етеді.
Алматы мемлекеттік сервис және технологиялар колледжінің ата– аналар комитетінің 2020-2021 оқу жылына арналған жұмыс жоспары
№ |
Іс-шара |
Мақсаты |
Мерзімі |
1 |
ҚР жалпы колледждік жұмыс жоспарын құру және бекіту; колледждің тәртібі мен ережелерімен танысу, өзекті мәселелерді талқылау. |
Жүйелі жұмыс жүргізу |
|
2 |
Ата-аналар кеңесінің отырысын өткізу |
Орындалған жұмыстарды жүйелеу |
жылына екі рет |
3 |
2019-2020 оқу жылында атқарылған жұмыстарды талдау |
ҚР есебі |
қыркүйек |
4 |
Аз қамтылған студенттерге көмек көрсетуді ұйымдастыру |
Аз қамтылған отбасыларға көмектесу |
қазан |
5 |
Ашық іс-шараларға , топтардың жиналыстарына қатысу |
Студенттерді оқыту және тәрбиелеу процесіне ата-аналарды қатыстыру |
уақытылы |
6 |
"Біз қандай ата-анамыз?"және талдау |
Ата-аналар мен студенттер арасындағы қарым-қатынасты нығайту |
қазан |
7 |
"Тәрбие отбасынан басталады" баяндамасы" |
Ата-аналармен жұмыс (ата-аналар жиналысында) |
қараша |
8 |
Колледждің санитарлық жағдайын, студенттердің сыртқы келбетін тексере отырып, "ата-аналар рейдтерін" өткізу. |
Студенттерді оқыту және тәрбиелеу процесіне ата-аналарды қатыстыру |
желтоқсан |
9 |
Құқық бұзушылықтың алдын алу кеңесіне қатысу |
Студенттермен жұмыс |
айына екі рет |
10 |
Жалпыколледждік ҚР-ның бірінші жартыжылдықтағы жұмысы туралы есеп |
ҚР 1 жартыжылдық есебі |
қаңтар |
11 |
Ата-аналармен және студенттермен жеке жұмыстар жүргізу |
Ата-аналармен және студенттермен жеке жұмыстар жүргізу |
Бір жылдың ішінде |
12 |
Ата-аналар жиналысында Дін және құқық тақырыбы бойынша баяндама жасау |
Ата-аналардың діни және құқықтық сауаттылығын арттыру мақсатында |
ақпан |
13 |
Ата-аналар жиналысына құқықтық органдардың өкілдерін шақыру |
Жүйелі жұмыс жүргізу |
уақытылы |
14 |
Президенттің "Жасыл ел" бағдарламасын іске асыру мақсатында өткізілетін "Менің жеке тірегім" акциясына ата-аналардың қатысуын ұйымдастыру» |
Қоғамдық өмірге, тәрбие жұмысына қатысуды қамтамасыз ету |
Наурыз Сәуір |
15 |
Құқық бұзушылықтың алдын алу кеңесіне қатысу |
Студенттермен жұмыс |
айына екі рет |
16 |
"Бүгінгі таңда менің мамандығымның қажеттілігі" тақырыбында мамандармен кездесу ұйымдастыру" |
Мамандармен кездесу |
Наурыз |
17 |
Сабаққа нашар қатысатын студенттердің ата-аналарымен Ата-аналар жиналысын өткізу |
Ата-аналармен жұмыс |
Бір жылдың ішінде |
18 |
Колледждегі іс-шараларға жүйелі түрде қатысу, талдау |
Ата-аналармен қарым-қатынас |
Мерзімді түрде |
19 |
Қорытындысын атқарылған жұмыс жыл |
Оқу жылы бойынша ҚР есебі |
маусым |
«Біз қандай ата-аналармыз?» психологиялық сұрақнамаға байланысты Хаттама
Колледж жоспарына сәйкес, 16 қараша 2020 жылы ата-аналардан онлайн сұрақнама алынды. Қазақ және орыс топтарының ата-аналары қатысты. Қазақ тобында қатысқан ата – аналар саны 324.
1 |
Ата-аналар туралы журнал мақалаларын, теледидар және радио бағдарламаларын қадағалайсыз ба? Сіз осы тақырыптағы кітаптарды анда-санда оқисыз ба? |
Иә
190 58,6% |
Жоқ
32 9,9% |
Кейде
102 31,5% |
2 |
Сіздің балаңыз бір әрекетті жасады. Мұндай жағдайда оның мінез-құлқы сіздің тәрбиеңіздің нәтижесі деп ойлайсыз ба? |
Иә
176 54,3% |
Жоқ
75 23,1% |
Кейде
73 22,5% |
3 |
Сіз және сіздің жұбайыңыз бала тәрбиесіне бірауыздан келісімге келесіздер ме? |
Иә
254 78,4% |
Жоқ
23 7,1% |
Кейде
47 14,5% |
4 |
Егер бала сізге өз көмегін ұсынса, іс кешіктірілсе де, тіпті мүлдем тоқтап қалса да, сіз оны қабылдайсыз ба? |
Иә
268 82,7% |
Жоқ
21 6,5% |
Кейде
35 10,8% |
5 |
Сіз тыйым салу немесе тапсырыс беру формасын өте қажет болған жағдайда ғана қолданасыз ба? |
Иә
175 54% |
Жоқ
75 23,1% |
Кейде
74 22,8% |
6 |
Қалай ойлайсыз, жүйелілік - басты педагогикалық ұстанымдардың бірі ма? |
Иә
217 67% |
Жоқ
58 17,9% |
Кейде
49 15,1% |
7 |
Баланың қоршаған ортасы оған айтарлықтай әсер ететіндігін білесіз бе? |
Иә
317 97,8% |
Жоқ
3 0,9% |
Кейде
4 1,2% |
8 |
Баланың үйлесімді дамуы үшін спорт пен дене шынықтырудың маңызы зор екенін мойындайсыз ба? |
Иә
310 95,7% |
Жоқ
1 0,3% |
Кейде
13 4% |
9 |
Сіз балаңызға тапсырыс бере алмай, одан бір нәрсе туралы сұрай аласыз ба? |
Иә
171 52,8% |
Жоқ
102 31,5% |
Кейде
51 15,7% |
10 |
Балаңыздан «менің уақытым жоқ» немесе «жұмысты бітіргенше күтіңіз?» Деген сөйлеммен құтылу сізге жағымсыз емес пе? |
Иә
193 59,6% |
Жоқ
70 21,6% |
Кейде
61 18,8% |
Қорытынды
15 ұпайдан жоғары. 268 ата-ана 15 ұпайдан жоғары алды. Сіз ата-ана міндеттерін өте жақсы орындап жүрсіз. Соған қарамастан, сіз әлі де болса бір нәрсені жақсартуға болады.
7 ден – 14 ұпайға дейін 49 ата-ана алды. Сіз тәрбиеде үлкен қателіктер жібермейсіз, бірақ сізде әлі ойланатын нәрсе бар. Келесі демалыс күні достар мен өндірістік мәселелерді біраз уақыт ұмытып, балаларға толығымен арналатындығынан бастауға болады. Бұл үшін балалар сізді толығымен марапаттайтынына сенімді болыңыз.
6 ұпайдан аз. 7 ата-ана алды. Сізде нақты тәрбие туралы түсініксіз түсінік бар. Бастау ешқашан кеш емес деп айтса да, біз сізге осы мақалға сүйенбеуге кеңес беріңіз, бірақ кешіктірмей осы саладағы біліміңізді жетілдіре бастаңыз.
Педагог-психолог: Кенжебаева Қ.Б.
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSczfUk6zkU1Ec2YDKq-zSB6u0G8Ra6wXxApmNeQwMrrholEyw/viewform